Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


duminică, 6 decembrie 2009

Cadourile mele : anul 2009

Dori ca sa FIE surpriza for CEI dragi, Toti Dar Nu urmaresc Interkultureller Austausch www.grenzenlos.or.at blog
ASA CA ... anul acesta am de oferit cizmulite ... Dar bineinteles cu ONU MIC
puroi în interior; Este adevarat ca pacta sunt mai usor de lucrat Dar acum
Sunt Activ tehnici Sau de patchwork quilt.
Sunt Ro: 3 satin DIN cizmulite, CE se lucreaza destul de Greu,
si am cusut de mişcare liberă
în tip "omidă" Tehnica am 2 cizmulite

si am cusut vreo 23 cizmulite; am dat si Fetei Mele for Prietenii ei,
IAR Celelalte asteapta sa-i Bucure PE AMICII Nostri.
================================================== ====

7 comentarii:

lili.constanta spunea...

esti o adevarata surpriza! cand ai avut timp de toate cele 23 de cizmulite??

gloria spunea...

Hola, muy bonitas las botas. Saludos desde Tenerife.

Csilla spunea...

Asta da, atat cizmulite :) toate sunt frumoase dar cel mai mult imi place cea din a doua poza cu tehnica seminole :)Tare harnicuta ai fost :)

Ela spunea...

WoooW! Dar stiu ca ai lucrat, nu gluma!Eu abia acum incep la cadourile de Craciun!Felicitari Ortansa!Am aceeasi preferinta ca si Csilla .

Anonim spunea...

Felicitari Ortansa...faci lucruri minunate!
Carmina

Elena spunea...

Toate sunt frumoase, mie insa imi place a2a de sus. Ai fost harnica, eu am facut doar o cizma...hm...

Svea spunea...

Wooow, SUPERBE cizmuliţele!
Aşa talent şi îndemânare/răbdare sunt de invidiat (în sensul bun al cuvântului)! Felicitări!