Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


marți, 2 martie 2010

Album textil



Julieta, Ortansa, Mariana, Katalin, Miruna,Lili, Anca, Lucia, Bety,
Teodora,Iulia, Aurora, Irina, Carmina, Ena,Daniela, Dora, Liana,
Nathalie, Roxana,Elena,acestea sunt minunatele doamne ce iubesc
arta textila,broderia,quiltul,pictura, tricotatul, FRUMOSUL ,
ele au conceput un album textil daruit din inima Smarandei de ziua
ei de nastere, initiatoare acestui grup din care fac parte .
Ideea Elenei a fost sa facem o floare pe care sa o daruim cu drag
Smarandei, iar eu am cusut paper piecing un trandafir din satin in
diferite nuante de rosu.
========================================================

Un comentariu:

Anna spunea...

Wow, este foarte frumoasa! Imi place oarte mult stilul care o ai. O zi buna!