Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


marți, 12 iulie 2011

Cadou pentru frate





Am aniversat vineri, sambata si duminica ziua de nastere
a fratelui si a mea.Chiar daca suntem in mijlocul verii, la o
temp. de 33 grade C. i-am daruit un quilt de pat,bineinteles
cu vatelina dubla, pentru noptile friguroase. Quiltul este lucrat
numai din material de camasi si fiind destul de mare=cred ca
are 2 m/2,20 m= l-am conceput din 2 parti, unite la mijloc.
Am aplicat si doua pisicute, una alba si una neagra,fiindca-i plac
aceste animalute. (Fotografiile sunt facute pe fuga...)
Multumesc sorei si fratelui ca am putut fi impreuna cu familiile
noastre ,ceea ce se intampla in fiece an..,
anul trecut am fost in Delta Dunarii daca va amintiti..
Vacanta frumoasa va doresc si voua!!!

6 comentarii:

Geta Grama spunea...

Foarte, foarte frumos! La MUlti Ani amandurora. Cum l-ai quiltuit cu vatelina asa groasa ?

Elena spunea...

La multi ani! Ce cadou minunat!

Ela spunea...

La multi ani pentru amandoi!!Ce frumos sa puteti fi imperuna!Imi place cum incalzeste galbenul!

lili.constanta spunea...

La multi si frumosi ani, Ortansa! Sa fii sanatoasa si voioasa! Te imbratisez!

QDO spunea...

La multi ani!

QUILTONLINE spunea...

Din toata inima va multumesc
pentru gandurile frumoase.
Si eu va doresc tot binele
din lume!!!
Draga mea Geta,dupa ce am quiltuit cele 2 piese,le-am suprapus si cusut fatza pe fatza, fara vetelina,iar pe dos am indoit un pic materialul si l-am cusut cu mana.Nu stiu cum se numeste aceasta tehnica.