Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


luni, 4 februarie 2013

Post carduri=200=


Iata cele 200 de felicitari aranjate in sir indian,suprapuse cate 5,6..9 exemplare,atat cat am avut material,dar nu sunt cusute identic.



Am lucrat si o cutie
special pentru a
transporta aceste
felicitari in Bucuresti
si dupa goliere a
intrat in posesia lui
Boris,motanul de
5 kg, frumos,lenes
si tare iubitor.

Va invit cu drag sa
priviti si sa admirati
munca mea din lunile
decembrie-ianuarie,
cand trebuia sa cos
zilnic cate 4-8 felicitari,
pentru a realiza cele
150 de felicitari promise.
Astept si laude si critici.
Stiu ca ma vizitati si de
aceea va astept parerea.





       

Si mai sunt inca multe
de aratat,dar cred
ca este suficient,
pentru a va inspira
si pentru curiozitate.


 

7 comentarii:

Silvia spunea...

In primul rand felicitari pentru volumul enorm de munca. Apoi numai cuvinte de lauda pentru varietatea temelor, culorilor, formelor. Te critic ca nu mi-ai aratat nimic pana acum. Dar mai tare te admir pentru tenacitate si perseverenta. Sunt foarte frumoase, fiecare in felul ei si mi-ar placea sa le vad pe toate!!!

Ela spunea...

Felicitari pentru felicitari!Multa munca dar ai satisfactia ca au fost apreciate de cine si le-a dorit!Este foarte greu sa ai preferinte!Daca reusesti sa le fotografiezi pe fiecare si sa-ti faci un album,merita sa te intorci la ele din cand in cand!Atatea tehnici,teme,modele!!!FELICITARI!!!

Carmina spunea...

Felicitari Ortansa! Toate cardurile le-ai facut in ultima luna? Esti grozava! Cata munca...dar foarte placuta, sunt sigura, iar rezultatele sunt pe masura.

ena spunea...

Nu ma asteptam sa le termini asa repede . Daca nu le duceai la Bucuresti iti spuneam sa inlocuiesti 3 felicitari sau sa le mai adaugi ceva. Poate imaginea ma inseala si sunt ok si astea , restul ti-au reusit ,sunt super !Bravo! cu tine se poate pleca la drum ca nu te lasi doborata de nimic.

QDO spunea...

Felicitari!!

QUILTONLINE spunea...

Multumesc dragelor pentru
vizita voastra,pentru
critica sau apreciere.
M-am straduit cat am putut,
am fost presata de timpul scurt.
Se putea si mai bine....

Nanny spunea...

¡Preciosos trabajos!. AL igual que esa Primavera adelantada.
Un Abrazo.