Quiltul este o piesa formată din 3 straturi.Primul strat este cel conceput pentru a fi decorativ,creat din dantele,aplicatii sau peticele de material cu forme geometrice diferite, combinate armonios conform unor metode si tehnici de cusut.Stratul din mijloc este din vatelină iar ultimul strat din bumbac.Quiltul a fost folosit iniţial pentru cuverturi.Acum este utilizat si în scop decorativ, de la faţă de masă, perne, genţi, podoabe, tablouri sau felicitari. Quiltingul devenind o artă a îmbinării textilelor. Am început să lucrez quilturi, combinând culori, modele şi materiale,invatand mereu si aplicand tehnicile si metodele intalnite in aceasta vasta lume a patchwork-ului si quilt-ului. Cele mai multe din lucrarile mele le-am făcut cadou.


joi, 30 mai 2013

Gentuta din denim

Gentuta aceasta am
facut-o din bentite
impletite;materialul
este luat dela 2
pantaloni de bluginsi
din 2 culori =
reciclare.Maine o
voi spala pentru a
scapa de semnele
date cu rosu.









7 comentarii:

ina spunea...

E grozava!!!

Mariana Hîncu spunea...

E minunat de potrivita pentru tinutele de zi cu zi :) Aveti maini de aur, stimata doamna!

Silvia spunea...

Imi place foarte mult! Felicitari pentru idee! Stii ca am stoc de blugi, asa ca vreau detalii, te rog!

Geta Grama spunea...

Minunata, Ortansa. Cum e impletita ?
Si eu care tocmai am aruncat o pereche de blugi!

Doina spunea...

Foarte frumoasa!Felicitari pentru idee si pentru realizare!

suziqu's thread works spunea...

A beautiful denim bag! You are a woman of many talents!
Thank you for your kind visit and comment on my "Birds Inspire" Lace book!
Have a wonderful weekend!
Suzy

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com spunea...

Está hermoso y qué buena idea para reciclar los jeans.
felicidades.

http://lulurulitos.blogspot.com
http://atrapadaenmisletras.blogspot.com